Název organizace:
Základní škola Ústí nad Labem, Školní náměstí 100/5, příspěvková organizace
Statutární orgán – ředitel školy: Mgr. Martin Košnar
Zástupce ředitele – Mgr. Ivana Michňová
Právní forma – příspěvková organizace
Způsob založení:
Škola jako příspěvková organizace Statutárního města Ústí nad Labem, Velká Hradební 8, IČ 00081531 vznikla 1.1.1994.
Organizační struktura:
Právnická osoba sdružuje dle zákona 561/2004 Sb. (Školský zákon )
- základní školu (§ 44)
- školní družinu ( § 111)
- školní jídelnu-výdejnu ( § 119)
Vnitřní organizační struktura školy je dána přílohou ke směrnici.
Kontaktní spojení:
- sídlo školy a kontaktní poštovní adresa
Školní náměstí 100/5, Ústí nad Labem, 400 01
- adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Školní náměstí 100/5, Ústí nad Labem, 400 01, 1.patro ( kancelář ředitele, ekonomický úsek)
- úřední hodiny
pondělí, středa: 12,35 – 13,30 hodin
konzultační hodiny učitelů a výchovné poradkyně jsou uvedeny zde.
- telefonní kontakty
ekonomický úsek (ústředna) 475 600 054
- adresa internetové stránky
- adresa e-podatelny
info@zspredlice.cz
- další elektronické adresy
ředitel – Mgr. Bc. Martin Košnar: kosnar.martin@zspredlice.cz
el. adresy všech zaměstnanců školy jsou ve formě prijmeni.jmeno@zspredlice.cz (např. michnova.ivana@zspredlice.cz)
- ID schránky
tztvpdx
Případné platby lze poukázat:
Na bankovní účet školy
- bankovní spojení Komerční banka Ústí nad Labem
- číslo účtu 3767450297/0100
- variabilní symbol uvádí se vždy číslo faktury
- do poznámek pro příjemce uvádí se jméno plátce
Jiným způsobem platby je hotovostní úhrada do pokladny školy na ekonom. úseku.
IČ: 44 55 34 12
IZO školy: 102 517 274
IZO jídelny: 116 900 369
REDIZO: 600 085 767
Hlavní dokumenty školy
Vyřizování žádostí o informace
Podání žádosti
- Žádost o poskytnutí informací lze podat ústně nebo písemně, a to i prostřednictvím e-mailu, datové schránky.
- Žádost je podána dnem, kdy ji škola obdržela.
- Ze žádosti musí být patrné, že je určena Základní škole Ústí nad Labem, Školní náměstí 100/5 a že se žadatel domáhá poskytnutí informací ve smyslu zákona 106/1999 Sb.
- Žadatel o informace uvede v žádosti své jméno, příjmení, datum narození a adresu bydliště. V případě právnické osoby musí žadatel uvést název, IČO, adresu.
- Pokud žádost nemá výše uvedené náležitosti, je nesrozumitelná nebo nekonkrétní je žadatel do 7 dnů vyzván k doplnění. Pokud žadatel svou žádost nedoplní do 30 dnů ode dne doručení výzvy, vydá škola rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
Vyřízení žádosti
- Škola poskytne požadované informace nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění žadatelem.
- Tuto lhůtu lze ze závažných důvodů prodloužit
- O postupu při poskytnutí informací škola vyhotoví záznam
Sazebník náhrad
1. Při vyřizování ústní žádosti o informaci:
- podání ústní informace bez potřeby vyhledávání potřebných podkladů – zdarma
- informace podaná na základě zveřejnění ( internet, vývěska apod. )- zdarma
- informace poskytnutá sdělovacím prostředkům z vlastní iniciativy – zdarma
2. Při vyřizování písemné žádosti o informaci:
- písemná informace poskytnutá formou kopie existujícího dokumentu bez potřeby vyhledávání
A4 jedna strana ČB | 4,- Kč |
A4 jedna strana barevně | 10,- Kč |
A3 jedna strana ČB | 8,- Kč |
A3 jedna strana barevně | 20,- Kč |
písemná informace poskytnutá formou opisu do standardizovaného tiskopisu – vysvědčení | 100,- Kč |
CD, DVD ( náhrada poskytnutého materiálu ) | 100,- Kč |
- průměrná hodinová sazba za práce potřebné k vyhledání podkladů pro podání informace ( pokud si splnění žádosti vyžádá přesčasovou práci )
3. Způsob vybírání náhrad:
Náhradu nákladů je žadatel povinen uhradit hotově u organizace.
- při vydání
požadované informace okamžitě se provede úhrada
- před vydáním informace
- při poskytnutí
informace po jejím vypracování se úhrada provede
- při podání žádosti ( pokud lze určit výši nákladů )
- při vydání informace
4. Výše úhrady za poskytnutí informace :
- výši úhrady určí hospodářka školy podle tohoto sazebníku
Opravné prostředky: Proti rozhodnutí ve správním řízení se lze odvolat do 15 dnů ode dne jeho oznámení ke Krajskému úřadu Ústeckého kraje, odboru školství, mládeže a tělovýchovy, a to podáním učiněným u ředitele školy, který rozhodnutí vydal. Prvním dnem lhůty pro podání odvolání je den následující po dni doručení rozhodnutí.